Vanliga frågor

Hur redigerar jag min information?

Du kan när som helst ändra din information. För att göra detta loggar du in på ditt kundkonto här: https://www.avery.se/shop/customer/account/.

Du kan ändra din information både under menyfältet "Kontoöversikt" och under "Adresser".

Jag har glömt mitt lösenord. Vad ska jag göra?

Det är inga problem. Du kan när som helst återställa ditt lösenord. Klicka på "Glömt lösenord" under "Mitt konto" och ange din e-mailadress.

Du kommer sedan att motta ett e-mail med en länk som du kan återställa ditt lösenord med och skapa ett nytt.

Klicka på "Återställ lösenord" i mailet och ange sedan ett nytt lösenord.

Efter att du har sparat ditt nya lösenord kan du logga in igen.

Hur raderar jag mitt kundkonto?

Om du vill radera ditt kundkonto kontaktar du bara vår kundtjänst.

Kontakta vår kundtjänst på telefon 08-408 398 22 (måndag till fredag mellan kl. 8:30-15:00) eller via e-mail på [email protected].

Hur skapar jag ett konto?

Du kan skapa ett kundkonto medan du beställer eller här: https://www.avery.dk/shop/customer/account/create/

När du har skapat ett konto får du följande fördelar:

  • Passera snabbare genom kassan när du gör ett köp
  • Se orderstatus och tidigare ordrar
  • Beställa en kopia av tidigare gjord beställning med ett enkelt klick
  • Hantera flera leveransadresser

För att skapa kontot ska du ange ditt förnamn, efternamn och mailadress samt skapa ett lösenord. Därefter mottar du ett bekräftelsemail från oss där du ska bekräfta att du vill upprätta kontot innan du kan logga in.